سئوی خانه از سئوی ارزان استفاده نکنید!

يکشنبه 24 مهر 1401
8:40
ه.و


از سئوی ارزان استفاده نکنید! مزایا و معایب سئو ارزان چیست؟ سئوی ارزان ممکن است یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای صاحبان وب سایت باشد. اما این نوع بهینه سازی برای موتورهای جستجو می تواند آسیب های جبران ناپذیری برای آینده وب سایت داشته باشد. بهتر است با آژانس دیجیتال مارکتینگ اصلی همراه باشید تا از مضرات سئوی ارزان مطلع شوید.

در حال حاضر که اکثر بازرگانان به اهمیت تبلیغات اینترنتی و بازاریابی پی برده اند و تبلیغات سنتی دیگر پاسخگو نیست، به آژانس های تبلیغاتی و تیم های محتوا و سئو مراجعه کرده اند. به همین دلیل، آنها متوجه تفاوت قیمت زیادی در بین بازاریابان دیجیتال می شوند. با توجه به محدودیت بودجه تبلیغاتی آینده، انتخاب آنها ارزان ترین ارائه دهندگان خدمات از جمله سئو است.

اما سئو با قیمت ارزان دارای معایبی است که ممکن است در آینده گریبان سایت را بگیرد و در نهایت نه تنها هیچ سودی نداشته باشد، بلکه آسیب های زیادی نیز به همراه داشته باشد.

سئوی ارزان قطعا به دلیل یک سری تقلب ها امکان پذیر خواهد بود. گوگل به این تقلب ها حساس است و الگوریتم های زیادی برای مقابله با این نوع سئو کلاه سیاه دارد. چرا سرویس «سئوی ارزان» مضر است؟ آیا سئوی ارزان روی آینده کسب و کار تاثیر می گذارد؟


روش کار در سئو ارزان چیست؟

سئوی ارزان در واقع به معنای ارائه خدمات سئو سایت با نرخ های غیرعادی است. باید بدانید که سئو نوعی سرویس است که چندین پرسنل از یک شرکت سئوکار می گیرد و هر روز مشغول خدماتی هستند که منجر به بهینه سازی سایت برای نمایش در نتایج جستجو می شود. در سئو ارزان هر کدام از این افراد حذف شده و استفاده از ربات ها جایگزین پرسنل می شود. به همین دلیل نرخ سئو در شرکت ها نسبت به سایر شرکت های سئو ارزان تر خواهد بود.

یادداشت مهم:

بدانید که نقش محتوا و تولید محتوای منحصر به فرد برای یک سایت و نتیجه گرفتن از سئوی سایت بسیار مهم است. در خدمات سئو ارزان، اولین راه حل مقرون به صرفه برای شرکت سئو، استفاده از محتوای کپی است. استفاده از چنین مطالبی توسط گوگل جریمه می شود!

آیا سئوی ارزان خوب است؟

سئو "سئو" برای رتبه بندی نتایج گوگل از زمان طراحی سایت باید با قوانین خاص خود پیاده سازی شود. نتایج سئو و بهینه سازی سایت در مقایسه با سطح رقابت در کلمه کلیدی مورد نظر زمان بر و پرهزینه است. این هزینه ها را می توان به راحتی محاسبه و ارزیابی کرد.

تولید محتوا یکی از الزامات سئوی موفق است. شرکت های سئو که قیمت ارزانی را برای خدمات سئو اعلام می کنند معمولا از مقالات کپی استفاده می کنند. در واقع اگر مقالات منحصر به فردی توسط محتوا نویس برای سایت ارائه می شود، شخص دوم نیز باید محتوا را سئو کند. اما از آنجایی که سئو ارزان باعث شده محتوای تکراری جایگزین محتوای منحصر به فرد شود، نفر دوم به طور خودکار حذف می شود. دقیقاً محتوای کپی خود سئو است و شخص دیگری برای محتوا و سئو هزینه پرداخت کرده است.

گوگل افرادی را که برای کار دیگران ارزش قائل نیستند و حقوق کپی رایت را نادیده می گیرند، با "جریمه کردن سایت" جریمه می کند.

یکی دیگر از مواردی که سئو سایت را ارزان می کند استفاده از بک لینک رایگان است. روش ساخت بک لینک در سئوی ارزان اصولی است و معمولا توسط ربات ها انجام می شود. برای این منظور هزینه ای برای دریافت بک لینک های قوی و مرتبط پرداخت نمی شود و بیشتر لینک بیلدینگ در وب سایت هایی است که اسپم هستند یا لینک های نامرتبط زیادی دارند.


نحوه کار در سئوی ارزان

روش کار در سئو ارزان به موارد زیر ختم می شود

استفاده از سئو کلاه سیاه

استفاده از روش های سئو کلاه سیاه به معنای استفاده از تکنیک هایی است که گوگل آنها را غیرعادی می داند و قطعا روزی توسط الگوریتم های گوگل جریمه می شود. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، محتوای کپی، لینک های PBN، کلمات نامرتبط، باز شدن خودکار در صفحات دیگر و چند مورد دیگر که به سئو کلاه سیاه معروف هستند از جمله روش های ارزان سئو هستند.

با توجه به مطالب گفته شده و اهمیت سئو کلاه سفید که موجب موفقیت دراز مدت سایت شما خواهد شد، اگر به دنبال یک شرکت خدمات سئو هستید به محتوامون مراجعه و از خدمات آن استفاده کنید.


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی تخفیف ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]