تخفیف گروهی

يکشنبه 19 تير 1401
16:13
ه.و

وب سایت تخفیف گروهی چیست؟

ایده تخفیف گروهی از زمانی شروع شد که فروشندگان کالا یا خدمات به مشتریان گروه خود برای تعداد مشخصی خرید تخفیف قابل توجهی دادند. مردم از این کار استقبال کردند. بر این اساس سایت های تخفیف گروهی راه اندازی شد تا سود تخفیف مستقیما نصیب مشتریان شود.

در طراحی سایت تخفیف گروهی، یک محصول یا خدمات در بازه زمانی مشخص و به تعداد محدود با تخفیف ویژه ارائه می شود. به عنوان مثال یک رستوران 100 پرس غذا به مدت یک ماه با 30 درصد تخفیف ارائه می دهد. بنابراین اساس کار سایت تخفیف گروهی توجه به 4 مورد زیر است:

شماره فروش

موقعیت جغرافیایی

دوره زمانی

سیستم تخفیف گروهی چه سودی برای فروشنده دارد؟

چه چیزی یک فروشنده را به استفاده از سایت های تخفیف گروهی سوق می دهد؟ تخفیف چه سود و ارزشی برای او خواهد داشت؟ مزایای استفاده از این سایت ها برای فروشندگان و ارائه دهندگان کالا و خدمات عبارتند از:

فروش بیشتر

فروش بیشتر حتی با سود و تخفیف کمتر می تواند برای فروشنده سودآور باشد. فروشنده کالاهای بیشتری را در مدت زمان کوتاهی می فروشد و در نتیجه سود بیشتری کسب می کند. یعنی مثلا به جای فروش 5 محصول در هفته، می تواند 50 محصول را در هفته بفروشد. قیمت کمتر منجر به سود کمتر اما فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر می شود.

تبلیغات

یک کسب و کار با شرکت در سایت های تخفیف گروهی می تواند بدون صرف هزینه زیاد خود را به تعداد زیادی از مشتریان معرفی کند. در واقع با حضور در چنین سایت هایی می توانید مشتریان واقعی را جذب کنید و آنها را با تخفیف برای شما تبلیغ کنید. محصولات یا خدماتی که در سایت های تخفیف گروهی معرفی می شوند همچنان در سایت قابل مشاهده هستند و حتی پس از زمان تعیین شده برای تخفیف در نتایج جستجو مشاهده می شوند. بنابراین حتی بدون ارائه تخفیف به کاربران معرفی و برای آنها تبلیغ می شود.

صرفه جویی

این سبک از تبلیغات بسیار مقرون به صرفه است. در اکثر روش های تبلیغاتی ابتدا باید هزینه تبلیغات پرداخت شود اما در سایت های تخفیف گروهی ابتدا محصول خود را می فروشید و سپس هزینه تبلیغات را پرداخت می کنید. در این روش تبلیغاتی شما بی جهت برای مشتریانی که از شما خرید نمی کنند خرج نکرده اید.

بازخورد دریافت کنید و نتایج را کنترل کنید

تحلیل و نقد صحیح تبلیغات و نتایج روش های بازاریابی اغلب بسیار دشوار است و نمی توان به سادگی از اثربخشی آنها مطمئن بود اما در روش تخفیف گروهی همه چیز قابل کنترل و ارزیابی است. در سامانه اینترنتی تمامی اطلاعات اعم از فروش کوپن تخفیف و بازخورد ارائه تخفیف موجود و قابل بررسی است.

معرفی خدمات به مشتریان واقعی

در تخفیف گروهی کالا و خدمات فقط به مشتریان واقعی معرفی می شود در حالی که در اکثر روش های تبلیغاتی طیف وسیعی از افراد مورد هدف قرار می گیرند که بسیاری از آنها مشتری و حتی رقیب نیستند.


[ بازدید : 49 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی تخفیف ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]