وب سایت تخفیف گروهی چه سودی برای کاربران خود دارد؟

يکشنبه 19 تير 1401
16:17
ه.و

کاربر می تواند مراکز فروش یا خدمات با تخفیف های بسیار خوب را پیدا کند.

در سیستم های تخفیف گروهی حرفه ای اطلاعات جدید برای کاربر سایت (به صورت ایمیل یا تلفن همراه) ارسال می شود و در هر زمان می تواند از بهترین تخفیف های ارائه شده با توجه به موقعیت مکانی خود مطلع شود.

کاربران سایت می توانند قبل از خرید از تاریخچه فروش و نظرات سایر مشتریان مطلع شوند.

با توجه به اطلاعات درج شده در سایت، کاربر می تواند قبل از مراجعه به محل مورد نظر، هزینه ها، شرایط فروش و خدمات را بررسی کند.

کاربران این سایت‌ها قبل از تصمیم‌گیری می‌توانند خدمات و میزان فروشندگان و خدمات مختلف را با هم مقایسه کنند و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

مشتریان می توانند پس از استفاده از محصول یا خدمات، نظر و تجربه خود را در سایت ثبت کنند.

کاربران سایت معمولا انتخاب های خود را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد می کنند و یا به صورت گروهی از آن استفاده می کنند.

نکته آخر

در سایت های تخفیف گروهی، تخفیف های ارائه شده بیشتر برای خدمات است تا فروش محصولات. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد اما به طور کلی بررسی ها نشان داده است که ظرفیت این سایت ها برای ارائه خدمات بیشتر از فروش کالا است. اگر به خوبی برنامه ریزی نشود، فروش کالا با تخفیف زیاد ممکن است منجر به ضرر و زیان زیادی شود. قیمت کالا اکثرا ثابت است اما خدمات با هزینه های متفاوتی ارائه می شود و تخفیف در این زمینه با ریسک کمتر و زمینه رقابتی بالاتر همراه خواهد بود.

به عنوان مثال، یک آرایشگر می تواند در کوتاه مدت با ارائه خدمات ارزان تر همراه با افزایش ساعات کاری، سود بیشتری نسبت به سایر مواقع کسب کند. اما این تجارت اینترنتی نیز رو به پیشرفت است و فروشندگان نیز می توانند با در نظر گرفتن جوانب موضوع از آن بهره مند شوند.


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی تخفیف ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]