دوره های تخفیف

سه شنبه 21 تير 1401
10:58
ه.و

دوره های تخفیف


وی افزود: تخفیف ها باید بر اساس مناسبت خاص باشد. ممکن است در یک شرکت یا فروشگاه غرفه داشته باشیم، همیشه تخفیف داشته باشیم یا به عبارتی مرکز تخفیف داشته باشیم. جایی که همیشه یک سری محصولات را به دلایلی با تخفیف یا حراج ویژه می فروشند.


اشکالی ندارد که همیشه در فروشگاه خود تخفیف داشته باشید. اکثر فروشگاه های دنیا یک سبد یا میزی دارند که مخاطبین مختلف همیشه به آن مراجعه می کنند. اما به غیر از آن 3 یا 4 بار در طول سال با بازه های حداکثر دو یا سه هفته ای باید تخفیف وارد کرد در غیر این صورت تخفیفات مضر خواهد بود.


آنچه ما توصیه می کنیم این است که شرکت ها یک دیدگاه اطلاعاتی یا بانک مشتری داشته باشند و به جای اینکه دائما به همه تخفیف بدهند، تخفیف های هوشمندی بدهند که باعث افزایش وفاداری مشتریان عمومی شود.


شرکت‌ها باید برای مشتریان تخفیف‌هایی برای خریدهای مکرر در نظر بگیرند که باعث افزایش وفاداری و وابستگی به شرکت می‌شود. بنابراین، به جای اینکه از آن به عنوان یک سیاست تبلیغاتی استفاده کنیم، باید تخفیف را نقطه عطفی برای جذب و حفظ مشتریان بیشتر قرار دهیم.


وی در پایان گفت: تخفیف یکی از متداول ترین و پیش پا افتاده ترین سیاست های ارزش آفرینی است. ما چهار سیاست ارزش افزوده دیگر داریم که شرکت ها باید در نظر بگیرند زیرا تخفیف ها به تنهایی جواب نمی دهند.


توسعه خدمات، بهبود کیفیت، توسعه شبکه، استفاده از شبکه های مجازی، روش های جدید کارگاهی و روش هایی از این دست می تواند به سیاست های فروش کمک کند.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی تخفیف ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]