تحلیل تجربی تأثیر تخفیف های تبلیغاتی بر عملکرد فروشگاه | سری دوم
.. در حقیقت ، تحقیقات تجربی در مورد ترافیک فروشگاه ها در مورد اثربخشی تبلیغات در ایجاد ترافیک متفاوت است. گائوری و همکاران [13] پیشنهاد می کند که تبلیغات ویژگی در دسته های با نفوذ بالا و با فرکانس بالا باعث ایجاد ترافیک فروشگاه به طور موثرتری می شود. مطالعات دیگر نشان می دهد که تخفیف های عمیق یا تبلیغات رهبر ضرر تأثیر ضعیفی بر میزان بازدید از فروشگاه دارد [25،29،34،35]. ...
... ریچاردز [28] اثرات جایگزینی بین فروشگاهی قابل توجهی را برای کالاهای تولیدی ، و به ویژه موزهایی که اغلب توسط فروشگاه به عنوان راننده ترافیک استفاده می شد ، گزارش می کند. گائوری و همکاران [13] مجموعه داده های سطح فروشگاه را که بیش از 55 هفته و 24 فروشگاه جمع شده است ، تجزیه و تحلیل کنید تا تأثیر تخفیفات را در بازدید از فروشگاه بررسی کند. آنها دریافتند که تبلیغات ویژگی در دسته های با نفوذ بالا و با فرکانس بالا در ایجاد ترافیک فروشگاه بسیار موثر هستند. ...
... ما می توانیم مقوله های قدرت را در مقابل مفاهیم مرتبط با انتخاب طبقه فروشگاه ، به ویژه دسته های مقصد Briesch و همکاران ، قرار دهیم. [7] ، دسته های ذاتی جذاب ژانگ و همکاران. [36] ، و مقولات مورد بحث در گاوری و همکاران. [13] همانطور که اشاره کردیم ، ژانگ گائوری و همکاران [13] توجه داشته باشید که نمایش "دسته های با فرکانس بالا و نفوذ زیاد" (به عنوان مثال HH) برای ایجاد ترافیک مثر است. ...
تخفیف لحظه آخری در زمینه هدر رفتن مواد غذایی در گذشته مورد مطالعه قرار گرفته است (Buisman، Haijema، & Bloemhof-Ruwaard، 2019). از دیدگاه خرده فروش ، تأثیر تخفیف بر عملکرد خرده فروش (به عنوان مثال ، Adenso-Díaz ، Lozano و Palacio ، 2017 ؛ Gauri و همکاران ، 2017) و تعیین قیمت بهینه برای فاسدشدنی ها کانون توجه مورد توجه بوده است ( به عنوان مثال ، Adenso-Díaz، Lozano، & Palacio، 2017؛ Chung، 2019). از دیدگاه مصرف کننده ، محققان تمایل به خرید و نگرش (به عنوان مثال رضایت) نسبت به کالاهایی را که دارای تخفیف هستند اما بهینه نیستند (به عنوان مثال ، دو هوگ و همکاران ، 2017 ؛ لو بورگن ، سیریکس و کوستا ، 2018) و در مورد اثرات تخفیف در لحظه آخر بر درک مصرف کننده از کیفیت نام تجاری (به عنوان مثال ، تئوتوکیس ، پراماتاری و Tsiros ، 2012). ...
تعدادی از مطالعات اثرات ارتقا RD را از دو منظر کوتاه مدت و بلند مدت بررسی کرده اند. RD محبوب ترین و محبوب ترین شکل تبلیغات برای مصرف کنندگان است (Gauri et al.، 2017؛ Jee and Ernest، 2013؛ Ndubisi and Moi، 2005). از نظر تأثیرات کوتاه مدت ، بسیاری از مطالعات نشان می دهد که کمپین های تخفیف می توانند به طور موثری حجم فروش کوتاه مدت را افزایش دهند زیرا چنین کمپین هایی با ایجاد کاهش مستقیم قیمت و در نتیجه آوردن پاداش فوری و منافع سودمندانه برای مصرف کنندگان ، قصد خرید مصرف کنندگان را القا می کنند (Ailawadi و همکاران . ، 2009 ؛ سختی و بردن ، 2003). .
بروشورهای فروشگاهی به عنوان نوع خاصی از تبلیغات ویژگی (برتون و دیگران ، 1999) ممکن است تأثیر مشابهی بر نتایج فروش داشته باشند (میمونی چابانه و دیگران ، 2010) در واقع ، بیشتر مطالعات نشان می دهد که تأثیر مثبت آگهی های فروشگاهی بر میزان بازدید از فروشگاه ، شتاب خرید و میزان مصرف کالاهای تبلیغاتی و تبلیغاتی درون فروشگاهی وجود دارد (به عنوان مثال ، Ailawadi و همکاران ، 2006 ؛ گائوری و دیگران ، 2017 ؛ گازکز- Abad and Martínez-López، 2016؛ Gijsbrechts et al.، 2003؛ Guyt and Gijsbrechts، 2018). در شکل 1 چارچوب ما در مورد چگونگی تأثیر طراحی آگهی فروشگاه بر قصد بازدید و خرید از فروشگاه و خرید SB و نقش تعدیل کننده تنوع و تصویر خلاصه می شود. ..
. اثرات روانشناختی ممکن است منجر به تغییر در عادات خرید شود ، به عنوان مثال خرید عمده برای احتکار لوازم. به عنوان مثال ، پایین آمدن قیمت ها در هنگام بروز شرایط شدید آب و هوایی ممکن است باعث انباشت سهام شود (گائوری و همکاران 2017). در تنظیمات خرده فروشی قیمت پایین در هنگام وقوع شرایط جوی شدید معمول است (Beutel and Minner 2012).
ماریا پیلار مارتینز روئیز و دیگران. (2011) 1 در مورد جشنواره های فیلم و پیشنهاد کرد که عواملی مانند تبلیغات (روزنامه ها ، مجلات ، پوسترهای بیلبورد ، تلویزیون ، رادیو و تئاتر) ، تبلیغات فروش ، فروش شخصی بازاریابی ویروسی و تبلیغات اصلی ترین ابزاری هستند که برای برقراری ارتباط تبلیغاتی موثر مورد استفاده قرار می گیرند. دینش و همکاران (2017) 2 نتیجه گرفت که تبلیغات وقتی بر روی تکنیک های نفوذ بالا و فرکانس بالا متمرکز می شوند ، ترافیک فروشگاه ایجاد می کنند. همچنین دریافت که تبلیغات کالاهای مارک دار نسبت به کالاهای بدون مارک موثرتر است. ...
[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]