تحلیل تجربی تأثیر تخفیف های تبلیغاتی بر عملکرد فروشگاه | سری دوم

چهارشنبه 10 دی 1399
23:20
ه.و

.. در حقیقت ، تحقیقات تجربی در مورد ترافیک فروشگاه ها در مورد اثربخشی تبلیغات در ایجاد ترافیک متفاوت است. گائوری و همکاران [13] پیشنهاد می کند که تبلیغات ویژگی در دسته های با نفوذ بالا و با فرکانس بالا باعث ایجاد ترافیک فروشگاه به طور موثرتری می شود. مطالعات دیگر نشان می دهد که تخفیف های عمیق یا تبلیغات رهبر ضرر تأثیر ضعیفی بر میزان بازدید از فروشگاه دارد [25،29،34،35]. ...

... ریچاردز [28] اثرات جایگزینی بین فروشگاهی قابل توجهی را برای کالاهای تولیدی ، و به ویژه موزهایی که اغلب توسط فروشگاه به عنوان راننده ترافیک استفاده می شد ، گزارش می کند. گائوری و همکاران [13] مجموعه داده های سطح فروشگاه را که بیش از 55 هفته و 24 فروشگاه جمع شده است ، تجزیه و تحلیل کنید تا تأثیر تخفیفات را در بازدید از فروشگاه بررسی کند. آنها دریافتند که تبلیغات ویژگی در دسته های با نفوذ بالا و با فرکانس بالا در ایجاد ترافیک فروشگاه بسیار موثر هستند. ...

... ما می توانیم مقوله های قدرت را در مقابل مفاهیم مرتبط با انتخاب طبقه فروشگاه ، به ویژه دسته های مقصد Briesch و همکاران ، قرار دهیم. [7] ، دسته های ذاتی جذاب ژانگ و همکاران. [36] ، و مقولات مورد بحث در گاوری و همکاران. [13] همانطور که اشاره کردیم ، ژانگ گائوری و همکاران [13] توجه داشته باشید که نمایش "دسته های با فرکانس بالا و نفوذ زیاد" (به عنوان مثال HH) برای ایجاد ترافیک مثر است. ...

تخفیف لحظه آخری در زمینه هدر رفتن مواد غذایی در گذشته مورد مطالعه قرار گرفته است (Buisman، Haijema، & Bloemhof-Ruwaard، 2019). از دیدگاه خرده فروش ، تأثیر تخفیف بر عملکرد خرده فروش (به عنوان مثال ، Adenso-Díaz ، Lozano و Palacio ، 2017 ؛ Gauri و همکاران ، 2017) و تعیین قیمت بهینه برای فاسدشدنی ها کانون توجه مورد توجه بوده است ( به عنوان مثال ، Adenso-Díaz، Lozano، & Palacio، 2017؛ Chung، 2019). از دیدگاه مصرف کننده ، محققان تمایل به خرید و نگرش (به عنوان مثال رضایت) نسبت به کالاهایی را که دارای تخفیف هستند اما بهینه نیستند (به عنوان مثال ، دو هوگ و همکاران ، 2017 ؛ لو بورگن ، سیریکس و کوستا ، 2018) و در مورد اثرات تخفیف در لحظه آخر بر درک مصرف کننده از کیفیت نام تجاری (به عنوان مثال ، تئوتوکیس ، پراماتاری و Tsiros ، 2012). ...

تعدادی از مطالعات اثرات ارتقا RD را از دو منظر کوتاه مدت و بلند مدت بررسی کرده اند. RD محبوب ترین و محبوب ترین شکل تبلیغات برای مصرف کنندگان است (Gauri et al.، 2017؛ Jee and Ernest، 2013؛ Ndubisi and Moi، 2005). از نظر تأثیرات کوتاه مدت ، بسیاری از مطالعات نشان می دهد که کمپین های تخفیف می توانند به طور موثری حجم فروش کوتاه مدت را افزایش دهند زیرا چنین کمپین هایی با ایجاد کاهش مستقیم قیمت و در نتیجه آوردن پاداش فوری و منافع سودمندانه برای مصرف کنندگان ، قصد خرید مصرف کنندگان را القا می کنند (Ailawadi و همکاران . ، 2009 ؛ سختی و بردن ، 2003). .

بروشورهای فروشگاهی به عنوان نوع خاصی از تبلیغات ویژگی (برتون و دیگران ، 1999) ممکن است تأثیر مشابهی بر نتایج فروش داشته باشند (میمونی چابانه و دیگران ، 2010) در واقع ، بیشتر مطالعات نشان می دهد که تأثیر مثبت آگهی های فروشگاهی بر میزان بازدید از فروشگاه ، شتاب خرید و میزان مصرف کالاهای تبلیغاتی و تبلیغاتی درون فروشگاهی وجود دارد (به عنوان مثال ، Ailawadi و همکاران ، 2006 ؛ گائوری و دیگران ، 2017 ؛ گازکز- Abad and Martínez-López، 2016؛ Gijsbrechts et al.، 2003؛ Guyt and Gijsbrechts، 2018). در شکل 1 چارچوب ما در مورد چگونگی تأثیر طراحی آگهی فروشگاه بر قصد بازدید و خرید از فروشگاه و خرید SB و نقش تعدیل کننده تنوع و تصویر خلاصه می شود. ..

. اثرات روانشناختی ممکن است منجر به تغییر در عادات خرید شود ، به عنوان مثال خرید عمده برای احتکار لوازم. به عنوان مثال ، پایین آمدن قیمت ها در هنگام بروز شرایط شدید آب و هوایی ممکن است باعث انباشت سهام شود (گائوری و همکاران 2017). در تنظیمات خرده فروشی قیمت پایین در هنگام وقوع شرایط جوی شدید معمول است (Beutel and Minner 2012).

ماریا پیلار مارتینز روئیز و دیگران. (2011) 1 در مورد جشنواره های فیلم و پیشنهاد کرد که عواملی مانند تبلیغات (روزنامه ها ، مجلات ، پوسترهای بیلبورد ، تلویزیون ، رادیو و تئاتر) ، تبلیغات فروش ، فروش شخصی بازاریابی ویروسی و تبلیغات اصلی ترین ابزاری هستند که برای برقراری ارتباط تبلیغاتی موثر مورد استفاده قرار می گیرند. دینش و همکاران (2017) 2 نتیجه گرفت که تبلیغات وقتی بر روی تکنیک های نفوذ بالا و فرکانس بالا متمرکز می شوند ، ترافیک فروشگاه ایجاد می کنند. همچنین دریافت که تبلیغات کالاهای مارک دار نسبت به کالاهای بدون مارک موثرتر است. ...


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تحلیل تجربی تأثیر تخفیف های تبلیغاتی بر عملکرد فروشگاه

چهارشنبه 10 دی 1399
23:18
ه.و

تحلیل تجربی تأثیر تخفیف های تبلیغاتی بر عملکرد فروشگاه

عقل دریافت شده ، که در کتابهای درسی بازاریابی مشهور منعکس شده است ، این است که ارائه کالاهای با تخفیف شدید باعث ایجاد ترافیک فروشگاه اضافی برای خرده فروشان می شود که به نوبه خود منجر به افزایش فروش و سود می شود. با این حال ، به طور شگفت انگیزی شواهد سیستماتیک کمی در مورد تأثیر این تخفیف های عمیق بر میزان کل فروشگاه ، فروش و سود آن وجود دارد. در این مقاله ، ما اثرات تخفیف های تبلیغاتی و ویژگی های آنها را در معیارهای مختلف عملکرد فروشگاه با استفاده از یک مجموعه داده سطح فروشگاه جمع شده در 55 هفته و 24 فروشگاه بررسی می کنیم. بسیاری از یافته های مطالعه ما به محبوبیت مداوم چنین تبلیغاتی توسط خرده فروشان اعتماد می کنند. در می یابیم که تبلیغات ویژه باعث ایجاد ترافیک در فروشگاه می شود ، به ویژه هنگامی که دسته بندی های ارائه شده با نفوذ بالا و فرکانس بالا هستند. همچنین ، تبلیغات کالاهای مارک دار موثرتر از تبلیغات کالاهای بدون مارک شناخته شده است. تخفیف برای کالاهای بیشتر در یک دسته منجر به کاهش حاشیه فروشگاه می شود و این پیشنهاد را می دهد که هزینه تخفیف بخش عمده ای از کالاهای یک دسته ممکن است با سود حاصل از فروش توجیه نشود. با استفاده از ضرایب برآورد شده از مدل ما ، متناقضات مختلف بینشهایی را در مورد تغییر استراتژیک سطح تخفیف ها در بین گروه ها ارائه می دهند. ما در مورد چندین پیامد از یافته های خود برای خرده فروشان بحث می کنیم.

تحت فشار برای دفاع از فروش خود در برابر تخفیفان (سخت) مانند Aldi ، Lidl یا Walmart ، خرده فروشان مواد غذایی سنتی فعالیتهای تبلیغاتی خود را در سالهای اخیر به میزان قابل توجهی افزایش داده اند (Gauri et al. 2017؛ Planet Retail 2016). با این حال ، مطالعات نشان می دهد که صرفاً ارائه تخفیف های بیشتر یا عمیق به سختی باعث افزایش فزاینده ای در ترافیک یا فروش می شود. ...

... برخی از اینها تأثیر تقویم های تبلیغاتی را به اثبات می رسانند ، به عبارت دیگر ، توالی اقدامات تبلیغاتی در طول زمان (مهتا و ما 2012 ؛ سیلوا-ریسو ، باکلین و موریسون 1999 ؛ تلیس و زوفریدن 1995). دیگران تحلیل می کنند که چگونه تعداد کل محصولات تبلیغ شده توسط یک خرده فروش و عمق تخفیف متوسط ​​آنها بر میزان بازدید و فروش فروشگاه تأثیر می گذارد (به عنوان مثال ، گائوری و دیگران. 2017 ؛ Gijsbrechts ، Campo و Goossens 2003 ؛ Urbany ، Dickson و Sawyer 2000 ؛ Volle 2001) . یافته کلی این است که تبلیغات بیشتر و عمیق تر می توانند میزان بازدید و اندازه سبد را افزایش دهند ، اما این اثر اغلب کم است و دارای کشش هایی در محدوده 0.05 تا .2 است (گائوری و همکاران 2017 ؛ Gijsbrechts ، Campo و Goossens 2003) . ...

... دیگران تحلیل می کنند که چگونه تعداد کل محصولات تبلیغ شده توسط یک خرده فروش و عمق تخفیف متوسط ​​آنها بر میزان بازدید و فروش فروشگاه تأثیر می گذارد (به عنوان مثال ، گائوری و همکاران 2017 ؛ Gijsbrechts ، Campo و Goossens 2003 ؛ Urbany ، Dickson و Sawyer 2000 ؛ Volle 2001). یافته کلی این است که تبلیغات بیشتر و عمیق تر می توانند میزان بازدید و اندازه سبد را افزایش دهند ، اما این اثر اغلب کم است و دارای کشش هایی در محدوده 0.05 تا .2 است (گائوری و همکاران 2017 ؛ Gijsbrechts ، Campo و Goossens 2003) . علاوه بر این ، تا حدی که مصرف کنندگان برای بهره مندی از تبلیغات ، خرید را تسریع می کنند (Ailawadi و همکاران 2006) ، فقط بخشی از این افزایش موقتی ترافیک یا هزینه ها افزایشی است. .

در واقع ، تحقیقات تجربی در مورد ترافیک فروشگاه ها در مورد اثربخشی تبلیغات در ایجاد ترافیک متفاوت است. گائوری و همکاران [15] پیشنهاد می کند که تبلیغات ویژگی در نفوذ بالا ، دسته های با فرکانس بالا باعث ایجاد ترافیک فروشگاه به طور موثرتر می شود. مطالعات دیگر نشان می دهد که تخفیف های عمیق یا تبلیغات پیش بینی کننده ضرر تأثیر ضعیفی بر میزان مراجعه به فروشگاه دارد [29،33،38،39]. ...

... ریچاردز [32] اثرات قابل توجه جایگزینی فروشگاه متقابل را برای کالاهای تولیدی و به ویژه موزهایی که اغلب توسط فروشگاه به عنوان راننده ترافیک استفاده می شد ، گزارش می کند. گائوری و همکاران [15] تجزیه و تحلیل مجموعه داده سطح فروشگاه بیش از 55 هفته و 24 فروشگاه برای بررسی تأثیر تخفیفات در بازدید از فروشگاه. ...

... ما می توانیم مقوله های قدرت را در مقابل مفاهیم مرتبط با انتخاب طبقه فروشگاه ، به ویژه دسته های مقصد Briesch و همکاران ، قرار دهیم. [7] ، دسته های ذاتی جذاب ژانگ و همکاران. [40] و دسته بندی های مورد بحث در گاوری و همکاران. [15] همانطور که در مقابل ، مقوله های قدرت به عنوان محرک ترافیک فروشگاهی از طریق قیمت های دسته بندی تعریف می شوند و در مورد قیمت گذاری راهنمایی های تاکتیکی ارائه می دهند. ...


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه به صورت اینترنتی کفش بفروشیم و تخفیف ارائه دهیم؟

سه شنبه 9 دی 1399
23:4
ه.و

آیا می خواهید ضربات خود را بدست آورید و مقداری پول نیز بدست آورید؟ هر کسی می تواند یاد بگیرد که چگونه این روزها کفش بفروشد ، حتی اگر شما سابقاً سابقه اداره مشاغل شخصی خود را ندارید. فناوری بهتر و راههای آسانتر برای ادغام با شرکا ، روند راه اندازی فروشگاه آنلاین را بسیار ساده کرده است. بودجه بسیار اندک می تواند فروشگاه شما را به زاپو بعدی تبدیل کند.


البته ، کمک به داشتن کمی دانش مفید برای کمک به راه اندازی فروشگاه کفش از پای راست. جستجوی چگونگی انجام این رقابت تنها شما را تا اینجای کار جذب می کند. تحقیقات بخش مهمی در شروع کار شماست و شما باید قبل از اینکه خود را استاد فروش آنلاین کفش بدانید ، بسیاری از آنها را انجام دهید. خوش شانس شما ، ما چند نکته برای راهنمایی تحقیقات شما آورده ایم.


1. یک تخصص پیدا کنید.


ساخت یک فروشگاه بزرگ برای انواع مختلف کفش ها درست در کنار خفاش یک کار دلهره آور است. در نتیجه ، شما می خواهید از آنجا کوچک و مقیاس را شروع کنید. یک راه خوب برای ورود به دنیای تجارت آنلاین ممکن است تخصص در کفش های فوتبال یا کفش پاشنه بلند باشد ، به عنوان مثال. هنگامی که جایگاه خود را پیدا کردید ، آماده رفتن به مرحله بعدی در یادگیری نحوه فروش آنلاین کفش هستید.


2. همه چیز را با مجموعه نرم افزار تجارت الکترونیکی مناسب شروع کنید.


برای فروش آنلاین ، شما باید قوانین خاصی را دنبال کنید و یک تجارت فوق العاده کارآمد داشته باشید. برای انجام این کار ، شما به یک مجموعه نرم افزاری تجارت الکترونیکی واقعاً قدرتمند نیاز خواهید داشت.


داشتن ویژگی هایی مانند "معاملات روزانه" بسیار دلپذیر است ، به عنوان مثال ، شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه ای به یک شرکت بزرگ مانند Groupon ، هزینه های خود را اجرا کنید. همچنین شما می خواهید سکویی داشته باشید که به شما امکان ایجاد پروفایل در مشتریان را بدهد تا بتوانید وقتی از طریق ایمیل برای آنها بازاریابی می کنید ، مطابق با سلیقه آنها باشید. با یادگیری نحوه فروش آنلاین کفش ، یک بستر نرم افزاری قوی کاملاً ضروری است.


3. یک طراح بیاورید تا به شما در ایجاد یک مارک منحصر به فرد کمک کند.


فروشگاه شما نیاز به مارک قدرتمندی دارد که مورد توجه خریداران باشد. همچنین باید از طراحی صاف و جذاب برخوردار باشد - و اگر سابقه طراحی ندارید ، می خواهید یک حرفه ای استخدام کنید.


برای یک ظاهر قوی پول بگذارید و خریداران شما با تجارت بیشتر از شما تشکر می کنند. اطمینان حاصل کنید که نرم افزاری که انتخاب کرده اید به طراحان امکان دسترسی به ابزارهای CSS لازم را می دهد.


4. در سایت های مقایسه مقایسه لیست شوید.


سایت های مقایسه مقایسه ای نشان دهنده قوی ترین کانال های بازاریابی برای فروشگاه های آنلاین در هر شکل و اندازه هستند. به عنوان مثال ، وقتی یک خریدار باهوش به دنبال یک جفت کفش جدید آدیداس می رود ، آنها یک سایت خرید مقایسه را با کمترین قیمت جستجو می کنند ، که می تواند به شما کمک کند تا برخی از مشاغل تجاری خود را بکشید. این یک روش قوی برای به دست آوردن کلمه است زیرا شما یاد می گیرید چگونه کفش را به صورت آنلاین بفروشید.


فروشگاه خود را در 60 ثانیه راه اندازی کنید!

آزمایش رایگان را شروع کنید


3dcart بهترین راه حل تجارت الکترونیکی مبتنی بر وب را برای فروشگاه آنلاین کفش شما ارائه می دهد.


نمایش به عنوان فروخته شده یا پنهان

شما می توانید کفش های منحصر به فرد خود را به عنوان "Sold Out" نشان دهید یا هنگام خرید فقط آن را پنهان کنید.

چندین عکس

شما می توانید برای هر محصول چند تصویر نمایش دهید.

بزرگنمایی تصاویر و بزرگنمایی داخلی

تمام تصاویر بصورت پیش فرض دارای 3dzoom ما هستند و با کلیک بر روی آنها می توان بزرگنمایی کرد.

فروشگاه خود را سفارشی کنید

شما می توانید فروشگاه خود را طوری طراحی و تنظیم کنید که سبک منحصر به فرد شما را منعکس کند.


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه محصولات کشاورزی خود را تبلیغ کنیم؟

دوشنبه 8 دی 1399
23:51
ه.و

گریزی از آن نیست - بازاریابی دیجیتال بهترین راه برای دستیابی به کشاورز مدرن شده است.
هرکسی می تواند یکی بسازد:
خوب یا بد ، هر کس می تواند در مورد هر چیزی که می خواهد یک پست وبلاگ بنویسد. همه صدا دارند و بهترین صداها به اوج می رسند.

نویسنده می تواند شخصیت آنها را نشان دهد:
در پست های وبلاگ ، نویسنده قدرت بیشتری نسبت به انواع دیگر نوشتن در صدا و شخصیت خود دارد.

وبلاگها یک شکل عالی از ارتباط جمعی هستند:
شما می توانید به مردم کمک کنید ، چیزهای جدید یاد بگیرید ، مخاطبان خود را سرگرم کنید - این امکانات بی پایان و شگفت انگیز است. وبلاگ نویسی همه این موارد را برای مخاطبان بسیار گسترده ای باز می کند.

می توانید درآمد کسب کنید:
وبلاگ مناسب خود را بدست آورید و می توانید از طریق تبلیغات و پست های تبلیغاتی درآمد زیادی کسب کنید.

این اجازه می دهد تا مردم برای ساختن افکار بهتر:
به جای خواندن وضعیت های تصادفی ، تحصیل نکرده در فیس بوک ، بسیار بهتر است که روند تفکر افراد را در یک پست وبلاگ نوشته شده مشاهده کنید.

شما می توانید یک انجمن ایجاد کنید:
وبلاگ نویسی به شما امکان می دهد با افراد دیگری که از همان علایق مشترک هستند ارتباط برقرار کنید. به اشتراک گذاشتن ایده ها و نظرات در جامعه شما به تثبیت یک رهبر فکر کمک می کند.

برای سئو خوب است:
با تازه و مرتبط نگه داشتن مطالب در سایت خود ، می توانید از وبلاگ خود برای بالا بردن رتبه موتور جستجو (SEO) سایت و تجارت خود استفاده کنید.

این باعث بازگشت افراد به سایت شما می شود:
اگر وبلاگ شما به اندازه کافی قوی باشد و به طور منظم به روز شود ، افراد دوباره به دنبال مطالب بیشتر می گردند و همچنین بازدید سایت را به سایت شما بازمی گردانند.

رایگان است:
هزینه ارسال شما برای وبلاگ در کل صفر دلار است ، بنابراین اگر حرفی برای گفتن دارید ، چیزی برای جلوگیری از آن وجود ندارد.

شما می توانید خود را به عنوان یک رهبر فکری تثبیت کنید:
یک وبلاگ مکانی عالی برای افکار اصلی شما است ، و می تواند یک روش عالی برای نشان دادن فردیت شما باشد. اگر مردم ایده های شما را دوست دارند ، می توانید در صنعت خود به یک رهبر فکری تبدیل شوید!

[ بازدید : 61 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه از استراتژی های ارائه تخفیف استفاده کنیم؟

يکشنبه 30 آذر 1399
20:22
ه.و

قیمت تخفیف بیش از حد ، راهی مطمئن برای تضعیف درآمد و تضعیف ارزش درک شده محصولات و خدمات شما است ، زیرا این امر رابطه بین قیمت و کیفیت را مخدوش می کند. به همین دلیل بسیاری از شرکت های B2B برای کنترل تخفیف بیش از حد به استراتژی قیمت گذاری و نرم افزار بهینه سازی قیمت روی آورده اند.


اما آیا این به معنای شیطانی بودن همه استراتژی های تخفیف است؟


در فروش B2C ، قیمت بسیار تخفیف یا خیلی زیاد این پیام را به مشتریان می دهد که کالایی ارزش قیمت کامل را ندارد. اگر هفته آینده با 50 درصد تخفیف فروش آن را شروع کنید ، افرادی که قیمت کامل آن را پرداخت کرده اند احساس تقلب می کنند. اپل یک نمونه عالی از استراتژی قیمت گذاری است که با محدود کردن تخفیف ها ، از ارزش محصولات پشتیبانی می کند.


و همه ما فروشگاه های خرده فروشی را دیده ایم که به طور مکرر تخفیف ارائه می دهند - به نظر می رسد که همیشه فروش بزرگی را تحت فشار قرار می دهند. اگرچه این استراتژی قیمت تخفیف ممکن است در کوتاه مدت به کاهش موجودی در پایان ماه کمک کند ، اما مشتریان را آموزش می دهد تا خرید خود را تا زمان فروش بعدی متوقف کنند.


چگونه یک استراتژی تخفیف ضعیف اجرا شده می تواند برای فروشندگان B2B مضر باشد

در فروش B2B ، ارائه تخفیف خیلی راحت اشتباه است. نمایندگان فروش اغلب از تخفیف برای بستن یک معامله استفاده می کنند ، اما این استراتژی تخفیف پیشینه بدی را ایجاد می کند. وقتی نماینده فروش سریع تخفیف می دهد ، مشتری بوی خون می دهد و مرتباً برای قیمت های پایین و پایین فشار می آورد.


از طرف دیگر ، هنگامی که از یک استراتژی قیمت گذاری تخفیف در یک زمینه مناسب استفاده می شود ، قدرت پشتیبانی از ارزش ادراک شده محصولات و خدمات را دارد. به عنوان مثال ، وقتی یک خرده فروش سطح بالایی فروش نادر را اجرا می کند ، این باعث می شود که مصرف کنندگان احساس کنند در مورد چیزهایی با ارزش بالا سود زیادی می برند. وقتی توانایی خرید کالایی را دارید که معمولاً آن را خارج از بودجه خود می دانید ، احساس خوبی دارد. گرچه این استراتژی قیمت گذاری بیشتر در فضای B2C رایج است ، اما در زمینه های B2B نیز به طور فزاینده ای رایج است.


7 روش استراتژی ها و تاکتیک های قیمت گذاری تخفیف می تواند وفاداری مشتری را بهبود بخشد

قیمت گذاری تخفیف می تواند یک استراتژی موثر برای افزایش حجم فروش و درآمد و سود کوتاه مدت باشد. با این حال ، مراقب باشید که تخفیف ها می توانند کیفیت درک شده محصول را کاهش دهند و از وفاداری مشتری بکاهند. قیمت های تخفیفی ممکن است نرخ تبدیل را افزایش دهند ، اما همچنین بازده هر تبدیل را کاهش می دهند. اجرای کورکورانه استراتژی قیمت گذاری تخفیف فقط برای دستیابی به برنده های سریع یکی از خطرناک ترین تصمیماتی است که می توانید بگیرید. از انجام این اشتباهات خودداری کنید و یک استراتژی قیمت تخفیف تدوین کنید که عمدی باشد و به خاطر وفاداری آنها به مشتریان پاداش دهد. در اینجا 7 نمونه برتر از قیمت گذاری موثر تخفیف آورده شده است که از وفاداری مشتری یا ارزش محصول درک نمی کند.


1) بهبود جریان نقدینگی

ارائه قیمت تخفیف راهی عالی برای ایجاد انگیزه به خریداران برای پرداخت زودهنگام شماست. اگر برای فاکتورها 60 روز شرایط دارید ، ممکن است پیشنهاد پرداخت دو درصد تخفیف برای پرداخت های دریافتی ظرف 30 روز را داشته باشید. این یک مزیت مالی معنی دار به خریدار شما می دهد و با تسریع در پرداخت ها ، مدیریت درآمد شما را بهبود می بخشد.


2) حل مشکلات

هنگامی که مشتری ناراضی با شکایت خاصی تماس می گیرد ، ارائه تخفیف ، بازپرداخت یا برخی دیگر از قیمت های کاهش یافته می تواند یک روش موثر برای حل مشکل و حفظ مشتری با ارزش باشد.


3) کاهش محصولات اضافی و موجودی قدیمی

هنگامی که با محصولات فصلی یا کالاهای فاسدشدنی با ماندگاری محدود روبرو هستید ، ممکن است فروش سهام سود بیشتری داشته باشد تا اینکه قیمت های خود را بالا نگه دارید. برای جابجایی این محصولات و جلوگیری از تخفیف های شدید و هزینه های منسوخ شدن موجودی ، هنگام ارائه محصول جدید ، تخفیف را در استراتژی قیمت گذاری خود در نظر بگیرید.


4) ورود به بازارهای جدید و ایجاد وفاداری

هنگامی که در حال توسعه به یک بازار جدید هستید ، رهبران تخفیف و ضرر و زیان روش هایی را برای ایجاد علاقه و انگیزه به خریداران برای آزمایش یک محصول جدید ارائه می دهند. تخفیفات ارجاعی راهی عالی برای ایجاد وفاداری مشتری در بازارهای هدف است. در صورت مراجعه توسط شخصی که به او اعتماد می کنند ، احتمال خرید بیشتر است. ارائه تخفیف را هم به شخص مراجعه کننده و هم به شخص ارجاع داده شده در نظر بگیرید. مشابه تخفیف های وفاداری مشتری ، تاکتیک های تخفیف ارجاع به افرادی که قبلاً تغییر کاربری داده اند پاداش می دهد. این پاداش در حالت ایده آل آنها را تشویق می کند تا به مراجعه به لیدهای واجد شرایط ادامه دهند.


علاوه بر تخفیف های ارجاع ، ارائه تخفیف های وفاداری مشتری برای ارتقا promote وفاداری و تشویق مشتری برای بازگشت به خرید در آینده را در نظر بگیرید. این نوع تخفیف ها باید با شرایط کاملاً مشخص کاملاً انحصاری باشند. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید 10-15٪ تخفیف به مشتریانی که قصد دارند اشتراک سالانه نرم افزار خود را تمدید کنند ، ارائه دهید.


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه قبل از ارائه تخفیف برنامه ریزی کنیم؟

شنبه 29 آذر 1399
20:19
ه.و

برنامه ریزی قبل از تخفیف

تخفیف ، پیشنهادات وفاداری و قیمت خرید عمده یک روش معمول تجاری است و می تواند به شما کمک کند:


سهام را جابجا کنید

جذب مشتری جدید

در یک دوره فروش آهسته به اهداف فروش برسید.

قبل از اینکه قیمت فروش خود را به نصف کاهش دهید - به امید فروش بی نظیر فروش - برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که باز هم برای سفارشات اضافی که وارد می کنید سود کسب می کنید.


مهم است:


از حاشیه سود فعلی ، مارکینگ و نقطه شکست خود آگاه شوید

بهترین قیمت تخفیف را محاسبه کنید تا همچنان سود کسب کنید

برای تشویق مشتریان جدید و بازگرداندن مشتریان غیرفعال ، یک برنامه بازاریابی تهیه کنید

بدانید که رقبا و قیمت های فعلی آنها چه پیشنهادی دارند

سایر گزینه ها را برای تبلیغ پیشنهادات فروش بدون کاهش قیمت بررسی کنید

تصمیم بگیرید چه مدت قیمت فروش ارائه می شود

حسابهای خود را برای هر زمان منظم از هفته ، ماه یا سال که بازرگانی شما افت فروش دارد مرور کنید.

تخفیف چگونه بر اهداف فروش شما تأثیر می گذارد

هر زمان که قیمت فروش (و مارک گذاری) کالاها و خدمات خود را تغییر می دهید ، مهم است که بدانید این امر چگونه بر حاشیه سود و اهداف فروش شما تأثیر می گذارد.


برای اجرای موفقیت آمیز فروش بدون ضرر ، باید از حاشیه ناخالص ، مارکینگ و ارقام ناگهانی و چگونگی تأثیر قیمت تخفیف بر سود شما آگاهی داشته باشید.


از جدول زیر ، می توانید از رقم حاشیه ناخالص خود (ردیف بالا) استفاده کنید تا ببینید هنگام استفاده از مقادیر تخفیف مختلف (در ستون سمت چپ) ، میزان فروش شما به چه میزان افزایش می یابد (سلول های میانی).


به عنوان مثال ، اگر سود ناخالص شما 40 درصد است و تصمیم دارید کالاها یا خدمات خود را 5 درصد تخفیف دهید ، برای سودآوری باید 14.3 درصد حجم فروش خود را افزایش دهید.

پیشنهادات ویژه و معاملات قیمت گذاری

اگر تخفیف برای افزایش فروش در تجارت شما کارساز نیست ، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید به مشتریان خود ارائه دهید.


به عنوان مثال ، اگر پنج درصد تخفیف فروش سفارشات بیشتری را ترغیب نمی کند ، ارائه بسته بندی یا حمل و نقل رایگان هدیه ممکن است تبلیغ موفقیت آمیزتری باشد. درک مشتریان و اینکه چه پیشنهادی جذب آنها می شود بسیار مهم است.


موجودی بسته یا بسته

این نوع فرصت افزایش مشتری مشتریان را به سفارش سهام یا خدمات بیشتر ترغیب می کند و با یک قیمت گذاری پاداش دریافت می شود.


بسته زمانی کار می کند که مشتری بتواند مزیت محصولات یا خدمات رایگان و خرید آنها را با هم با قیمت تخفیف یافته مشاهده کند.


به عنوان مثال ، یک سالن زیبایی می تواند پیشنهادات دسته جمعی را به مشتریان ارائه دهد - مانند تخفیف برای خرید همزمان شامپو و نرم کننده ، یا مانیکور و پدیکور.


تخفیف مقدار

چرا هنگام خرید تعداد معینی از کالاها ، تخفیف درصدی را در نظر نمی گیرید یا "یکی را رایگان دریافت کنید"؟


این اندازه و ارزش سفارشات مشتری را افزایش می دهد و به جابجایی سهام مورد نیاز برای ترخیص کالا کمک می کند. همچنین هنگامی که تامین کننده شما برای سفارشات بیشتر تخفیف می دهد و می توانید سهام را با قیمت کمتری خریداری کنید ، ایده خوبی است.


به عنوان مثال ، فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشان لباس به طور مرتب خریداران را تشویق می کنند که یک کالای رایگان دریافت کنند ، 5 عدد بخرند و یک نفر بگیرند یا یکی بخرند و کالای دوم را با قیمت کاهش یافته دریافت کنند.


پیشنهادات ارزش افزوده

بدون تخفیف قیمت ، می توانید ارزش افزوده ای به خریدهای مشتریان خود ارائه دهید.


بیشتر پیشنهادهای ارزش افزوده یک کالای بی ارزش است که به نفع مشتری است. لازم به یادآوری است که اگرچه برخی از این پیشنهادات بدون هزینه هستند ، اما ممکن است برای ارائه خدمات به زمان شما نیاز داشته باشید. این پیشنهادات روش خوبی برای شناسایی هر خدماتی است که ارائه می دهید - که رقیب شما از آن استفاده نمی کند.


به عنوان مثال ، یک تامین کننده سخت افزار کامپیوتر می تواند راهنمای نصب یا پشتیبانی نصب رایگان را با خرید ارائه دهد. یک آرایشگر می تواند یک درمان رایگان یا موج با مو را ارائه دهد.


تخفیف های فصلی یا دوره ای

مواقعی از سال ، ماه هفته یا روز وجود دارد که برخی کالاها و خدمات تقاضای کمتری نسبت به زمان های دیگر دارند. این برای لباس های فصلی ، کالاهای جشن ، رزروهای مسافرتی و رستوران ها صدق می کند.


با تجزیه و تحلیل چرخه های فروش خود و برجسته سازی این دوره ها ، می توانید برای مشتریانی که کالاهای خارج از فصل کالا یا خدمات خریداری می کنند تخفیف دهید.


به عنوان مثال ، ویژه کالاهای ویژه اواسط هفته رستوران ها ، مغازه های موج سواری که فروش سهام فصل گذشته را در زمستان ارائه می دهند و فروشگاه های اسکی تخفیف های مشابهی را در تابستان ارائه می دهند.


مزایای تخفیف

همراه با افزایش تعداد سفارشات و پول بیشتر ، مزایای تخفیف شامل موارد زیر است:


جذب مشتریان جدید بدون یک کمپین بازاریابی بزرگ - همچنین می توانید از فرصت استفاده کرده و مشتریان جدید را در خبرنامه خود ثبت کنید

تشویق مشتریان بلاتکلیف برای خرید کالا - خصوصاً اگر تخفیف پیشنهاد محدودی داشته باشد

پاکسازی سهام فصل گذشته - یا مدلهای قدیمی

تبلیغات رایگان در وب سایت های فروش

فروش جدید از مشتریان غیرفعال.


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا شرکت های کوپن های تخفیف خود را چاپ می کنند؟

جمعه 28 آذر 1399
18:13
ه.و

اگر تا به حال نمایش تلویزیونی Couponing Extreme را تماشا کرده اید یا در مورد مشتری که 200 دلار مواد غذایی برای هیچ چیز خریداری نکرده خوانده اید ، مطمئناً فکر کرده اید که تولیدکنندگان و فروشگاه هایی که این کوپن ها را ارائه می دهند چه فایده ای دارد. آیا آنها در واقع در این راه درآمد کسب می کنند یا اینکه مشتریان از سرقت قانونی رها می شوند؟



واقعیت این است که کوپن ها هم برای شرکت ها و هم برای مصرف کنندگان یک موقعیت برنده ایجاد می کنند. تولیدکنندگان و فروشگاه ها از کوپن بهره مند می شوند. اگر نبودند ، آنها را صادر نمی کردند یا قبول نمی کردند. برای اطلاع از سود آنها ، بیایید برخی از دلایل ارائه کوپن توسط شرکت ها را بررسی کنیم.



برای جلب توجه مصرف کنندگان

براساس موسسه بازاریابی مواد غذایی ، متوسط ​​سوپرمارکت در سال 2020 بیش از 33000 کالا را حمل کرده است. از هزاران محصول ، شرکت ها به روشی نیاز دارند که مصرف کنندگان را به جای کالای رقیب به سمت محصول خود سوق دهند و یک کوپن می تواند به برجسته بودن کالا کمک کند.



به عنوان مثال اگر کوپن مخصوص مارک های خاص دستمال کاغذی داشته باشید ، این اولین مارکی است که قیمت آن را در بین ده مارک مختلف در راهروی حوله کاغذی بررسی خواهید کرد.


برای تبلیغ کالای جدید

مصرف کنندگان باید اغوا شوند تا یک محصول جدید ، به ویژه خریداران کوپن حساس به قیمت ، فرصتی را بدست آورند.


یک شرکت می تواند با ارائه نمونه های رایگان محصول جدید خود را تبلیغ کند ، اما می تواند به جای صرف هزینه هم برای خود محصول و هم برای ورود محصول به خانه های مصرف کنندگان ، یک کوپن وسوسه انگیز و با ارزش بالا ارائه دهد و در واقع فروش انجام دهد.


اگر مصرف کننده کالای جدید را به اندازه کافی دوست داشته باشد ، ممکن است در آینده که کوپن مقدماتی دیگر در دسترس نیست ، آن را با قیمت کامل خریداری کند.

برای خرید وفاداری

عوامل زیادی در جذب و حفظ مشتری نقش دارد: صرفاً ارائه یک قیمت معامله یا یک محصول برتر همیشه کافی نیست. هنگامی که یک فروشگاه یا تولید کننده کوپن ارائه می دهد ، تخفیف باعث ایجاد حسن نیت و وفاداری به مارک / فروشگاه می شود.


به احساس خود فکر کنید وقتی کوپن را از طریق فروشگاه مورد علاقه خود از طریق پست دریافت می کنید ، آیا این احساس به شما نمی رسد که این شرکت برای تجارت شما ارزش قائل است و می خواهد شما را به عنوان مشتری حفظ کند؟



برای دریافت تکرار تجارت

برخی از تبلیغات نیاز به مصرف کنندگان دارند که در بازدید بعدی خود از فروشگاه از پاداش استفاده کنند. این قبیل کوپن ها مشتری ها را یک بار برای خرید چیزی و گرفتن کوپن به فروشگاه می کشانند و بار دیگر برای خرید چیز دیگری و استفاده از کوپن.


در گزارش سال 2019 Valassis ، یک پلتفرم بازاریابی همه کانال ، از 1000 مشتری ، 92٪ شکارچیان معامله با استفاده از کوپن هستند و بیش از 45٪ بیشتر اوقات از کوپن استفاده می کنند.


به عنوان مثال ، تبلیغات فروشگاه مواد غذایی آلبرتسون در هنگام خرید 100 دلار کارت هدیه واجد شرایط ، در ازای بازدید بعدی ، یک کوپن به قیمت 10 دلار به مشتریان داد.


حتی اگر مشتری حداقل بازدید را انجام دهد و در پیگیری های بعدی با 10 دلار مواد غذایی رایگان بیرون برود ، پس از آشنایی با فروشگاه هنگام خرید کوپن ، ممکن است مشتری احتمالاً در آینده برگردد.


مشتریان دیگر بیش از سقف کوپن هزینه می کنند ، بنابراین فروشگاه ممکن است بلافاصله از تبلیغات سود ببرد. همچنین ، تبلیغات به مشتریان اطلاع داد که Albertsons جایی است که آنها می توانند کارت های هدیه را خریداری کنند ، این بدان معناست که دفعه بعدی که مشتری بخواهد کارت هدیه بخرد ، ممکن است فروشگاه کسب و کار خود را کسب کند.


برای هدف قرار دادن تلاش های بازاریابی آنها

برای به دست آوردن بهترین تخفیف در بیشتر فروشگاه های بزرگ فروشگاه های مواد غذایی ، مشتریان باید برای کارت وفاداری فروشگاه ثبت نام کنند و از صندوق دار هر بار که خرید می کنند آن را اسکن کند. در ازای دادن قیمت های پایین تر به مشتریان ، شرکت ها اطلاعات دقیقی در مورد رفتار خرید کاربر کارت به دست می آورند.


وی در چه روزها و ساعت هایی به فروشگاه مراجعه می کند؟ او در هر سفر چقدر خرج می کند؟ چند بار او خرید می کند؟ او چه چیزی می خرد؟ آیا او فقط چیزهایی را که در فروش است خریداری می کند؟ آیا او همیشه از کوپن استفاده می کند؟

روشهای کلیدی

تولیدکنندگان و فروشگاه ها از کوپن هایی که به مصرف کنندگان ارائه می دهند بهره مند می شوند.

کارت های وفاداری نوعی کوپن است که به فروشگاه ها امکان می دهد تا خریدهای اسکن شده را ثبت کنند.

ارائه کوپن راهی برای بازاریابی محصولات و جذب مشتری است.

کوپن ها می توانند مشتریان را ترغیب به وفاداری با یک شرکت یا محصول خاص کنند.

شرکت ها می توانند از این اطلاعات ارزشمند در تصمیم گیری های خود در مورد اینکه چه محصولی را حمل کنند ، چه قیمتی را تعیین کنند ، چه چیزی را برای فروش قرار دهند ، چه مقدار تخفیف برای ارائه و موارد دیگر استفاده کنند. این اطلاعات همچنین به شرکت های با تلاش بازاریابی هدفمند کمک می کند. وقتی شرکت ها می دانند چه چیزی خریداری می کنید ، به لطف کارتهای وفاداری فروشگاه ، می توانند در هزینه های بازاریابی صرفه جویی کنند در حالی که پیشنهاداتی را که احتمالاً بیشتر از آنها استفاده می کنید برای شما ارسال می کنند.


به عنوان مثال ، فروشگاه می تواند به جای ارسال کوپن برای پوشک برای هر خانوار در یک کد پستی نزدیک ، کوپن پوشک را فقط برای مشتریانی که در گذشته پوشک خریده اند ارسال کند.


خط پایین

مصرف کنندگان به شدت به دنبال خرید کوپن هستند و در خرید خود صرفه جویی می کنند و مشاغل از ارائه کوپن از کمک به ایجاد وفاداری به مارک تجاری تا تشویق تجارت مکرر از سوی مصرف کنندگان سود می برند.


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مزایا و معایب استفاده از کوپن در تخفیف ها

پنجشنبه 27 آذر 1399
20:11
ه.و

کوپن ها مشتریان را به سمت تجارت شما سوق می دهد. در دنیای امروز ، 96٪ از مصرف کنندگان در 90 روز گذشته از کوپن استفاده کرده اند. JC Penney در سال 2012 سعی کرد مصرف کنندگان عادت کوپن را از بین ببرد و به سرعت شاهد 23٪ کاهش فروش در سه ماهه اول سال 2012 بود. اگر JC Penney نتوانست رفتار خرید مردم را تغییر دهد ، احتمالاً شما هم نمی توانید.



بنابراین س isال این نیست که آیا شما باید از کوپن استفاده کنید ، اما در عوض: چگونه می توانید از کوپن ها برای رشد تجارت خود بدون اینکه زیاد از حاشیه سود خود صرف کنید استفاده کنید؟



منفی ها را در نظر بگیرید

بزرگترین سود استفاده از کوپن این است که برای شما هزینه دارد. هر تخفیفی که ارائه دهید به معنای پول کمتری در جیب شما خواهد بود. نکته اصلی این است که محاسبه کنید که آیا این تخفیف با معرفی مشتریان جدید به فروشگاه شما یا بازگرداندن مشتریان قدیمی که ممکن است به دنبال کوپن های دیگر رفته باشند ، تفاوتی در حاشیه سود شما ایجاد می کند. جی گولتز ، در ستون نیویورک تایمز ، "انجام ریاضی در معاملات گروپون" ، روشی را برای محاسبه اینکه آیا تخفیف کوپن برای تجارت شما ارزش دارد یا خیر ، ایجاد کرد.



حتی مشتریان عادی شما نیز می توانند عادت به انتظار کوپن را داشته باشند ، که این درآمد را قبلاً که قبل از معرفی برنامه کوپن تولید شده بود ، ایجاد می کند. بنابراین شما باید در نظر بگیرید که چه زمان و چگونه این کوپن ها را ارائه دهید تا از تأثیرگذاری بر مشتری مداوم شما جلوگیری کنید.


کوپن ها همیشه منجر به کاهش سود کالا یا اقلام موجود در کمپین کوپن می شوند ، اما هزینه خرید آن کالا تغییری نخواهد کرد. هنگامی که ارزش یک کمپین کوپن را برای کسب و کار خود در نظر می گیرید ، باید راهی پیدا کنید تا تعیین کنید که آیا تخفیف در بلند مدت باعث بهبود خط پایین شما می شود. ما در مورد چگونگی استفاده استراتژیک از یک کمپین کوپن برای رشد تجارت خود بیشتر صحبت می کنیم.


حالا برای جوانب مثبت

مزایای ارائه کوپن شامل معرفی مشتریان جدید به فروشگاه شما ، معرفی خطوط تولید جدید ، ارائه راهی برای خلاص شدن از موجودی ناخواسته برای ایجاد فضای در انبار یا فروشگاه شما برای کالای جدیدتر ، تشویق مشتریان برای استفاده از مارک جدیدی که سود بیشتری دارد به شما یا مشتریان را مجبور می کنیم که به فروشگاه خود برگردند.


کلید به حداکثر رساندن مزیت کوپن در دنیای دیجیتال امروز استفاده از کوپن به عنوان راهی برای ایجاد مشتری است. کوپن ها می توانند به یک قسمت مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعی شما تبدیل شوند به شرطی که از آنها به طور استراتژیک استفاده کنید.


به عنوان مثال ، یکی از بهترین روش ها برای تبدیل کوپن به استراتژی بازاریابی طولانی مدت برای تشویق مشتریان مکرر ، الزام آنها به ارائه نام و آدرس ایمیل خود برای دریافت کوپن است. به این ترتیب می توانید یک پایگاه بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنید تا هنگام ارائه محصولات جدید یا سایر فعالیت های بازاریابی ، بازگشت آنها را تشویق کنید. اگر کوپن شما کوپن آنلاین نیست ، از آنها بخواهید تا نام و آدرس ایمیل خود را برای استفاده از کوپن در قسمت ثبت نام ارائه دهند.


راه خوب دیگر برای توزیع کوپن در وب سایت رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک (NASDAQ: FB) کوپن ها را در دسترس مشتریانی قرار دهید که شما را در وب سایت رسانه های اجتماعی خود "دوست دارند". این به شما راهی می دهد تا با استفاده از فیس بوک یا سایر وب سایت های رسانه های اجتماعی خود به مدت طولانی با آنها ارتباط برقرار کنید (همچنین می توانید مستقیماً از طریق فیس بوک پیشنهاد تخفیف ایجاد کنید.)


هنگام برنامه ریزی یک استراتژی کوپن ، به این فکر کنید که چگونه می خواهید از آن استراتژی برای بهبود نتیجه کار خود استفاده کنید. مثلا:


هنگامی که یک کوپن باعث جابجایی بازدیدکنندگان به فروشگاه شما می شود ، ممکن است آن دسته از مشتریان محصولات غیرقابل تخفیف دیگری را خریداری کنند. این یک استراتژی مشترک است که توسط فروشگاه های مواد غذایی استفاده می شود.

کوپن می تواند مشتریان جدیدی را به فروشگاه شما معرفی کند. کلید کارایی این استراتژی استفاده از کوپن به عنوان راهی برای شروع ارتباطات طولانی مدت با مشتری جدید از طریق رسانه های اجتماعی یا ایمیل است.

این کوپن می تواند مشتریانی را که مدتی است در آنجا حضور ندارند تشویق کند که به فروشگاه شما برگردند. به عنوان مثال ، اگر پایگاه داده بازاریابی خوبی داشته باشید ، می توانید برای همه مشتریانی که 60 روز یا بیشتر در آنجا نبوده اند کوپن ارسال کنید.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

استفاده از حیله های ارائه تخفیف چه مزیت هایی دارد؟

چهارشنبه 26 آذر 1399
20:10
ه.و

تخفیفات تجاری ابزاری عالی برای افزایش فروش ، افزایش سودآوری ، صرفه جویی در هزینه و مدیریت موجودی کالا است. آنها همچنین یک روش عالی برای حفظ رضایت مشتری و جذب مشتری بیشتر هستند. سرانجام ، آنها ابزاری عالی برای جبران هزینه های پشت صحنه تولید ، به دست آوردن منابع اقتصادی و سفارش هزینه ها هستند. در زیر ، مزایای اصلی استفاده از این تخفیف ها را برای تجارت شما بررسی می کنیم.


افزایش فروش


تخفیف تجاری راهی عالی برای جلب توجه مشتری است ، با ارائه هزینه بیشتر با هزینه کمتر. فروش های تبلیغاتی ، کوپن ها ، خریدهای حجمی و سایر استراتژی ها می توانند مشتریان جدیدی را به خود جلب کرده و آنها را برای خرید محصولات شما ترغیب کنند و این تصور را ایجاد کنند که بیشترین سود را از پول خود می برند. ارائه قیمت پایین یا کاهش قیمت برای خریدهای متعدد ، احتمال تمایل مشتریان به خرید بیشتر برای استفاده از معامله از شرکت را افزایش می دهد.

اعتبار خود را بهبود ببخشید

ارائه تخفیفات تجاری نیز یک روش عالی برای بهبود درک مشتری از شرکت شما است. اگر مشتری ها معتقد باشند که شما ارزش بالایی را در قبال پول ارائه می دهید ، به احتمال زیاد به کالاها و خدماتی که شما ارائه می دهید اعتماد می کنند. ایجاد این رابطه با مشتری کلید رضایت و حفظ مشتری است.


هزینه های پایین تر کسب و کار

تخفیف های تجاری ، به ویژه برای مشاغل کوچک ، می توانند هزینه های عملیاتی تجاری را کاهش دهند. بسیاری از شرکتهای کوچکتر بیشتر سرمایه خود را صرف مواردی مانند منابع اقتصادی ، تجهیزات تولید ، موجودی کالا و هزینه های سفارش می کنند. تأمین کنندگان و فروشندگان غالباً این نوع مشاغل را با تخفیف های تجاری روبرو می کنند و یافتن تأمین کنندگانی که مایل به ارائه آن هستند می تواند سرمایه بزرگی را برای یک شرکت صرف هزینه های تجاری کند.


قدرت خرید خود را افزایش دهید

به دنبال این امر ، جستجوی تأمین کنندگان و فروشندگانی که تخفیف تجاری ارائه می دهند ، می تواند به مشاغل کوچکتر اجازه دهد که پول بیشتری را برای منابع یا ورودی های دیگر و پول کمتری را برای موجودی کالا ، سفارش هزینه ها یا تجهیزات تولید صرف کنند. به عنوان مثال ، سرمایه پس انداز شده از این تخفیف ها را می توان در جهت بهبود امکانات تولید ، کارمندان اضافی برای افزایش تولید یا کمپین های بازاریابی جدید قرار داد.


مدیریت سهام اضافی با تخفیف های تجاری

فرضیه هر تجارت تولیدی این است که هرچه بیشتر تولید کنید ، می توانید فروش بیشتری داشته باشید. با این حال ، با توجه به اینکه مسیر فروش به ندرت خطی است و همیشه قابل پیش بینی نیست ، این ذهنیت گاهی می تواند گمراه کننده باشد. در واقع ، این روش ممکن است به شکل تولید بیش از حد نتیجه معکوس دهد.


اگر تقاضا برای محصولات شما کم شود ، یا حتی بدتر ، همه با هم متوقف شوند ، تولید بیش از حد سهام می تواند برای تجارت شما مشکل ساز شود. در این حالت ، عرضه زیاد است اما تقاضا کم است و این می تواند سودآوری شما را بسیار مهار کند. تخفیفات تجاری می تواند ابزاری بسیار مفید برای حل این وضعیت باشد.


به عنوان مثال ، ارائه تخفیف تجاری به مشتریان که به موجب آن قیمت ها در صورت خرید عمده به طور قابل توجهی کاهش می یابد ، راهی عالی برای از بین بردن مشکل سهام اضافی است. به این ترتیب ، فروش تا حدودی به سمت جبران هزینه های تولید اصلی پیش می رود و از نیاز به دفع محصولاتی که برای تولید آنها وقت و هزینه زیادی صرف کرده اید ، جلوگیری می کند.


ارائه تخفیف مانند این نیز در شکل گیری درک مشتری از شرکت شما به گونه ای موثر است که پیشنهاد می کند کالاهای با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه دهید. این به رضایت مشتری کمک می کند و همچنین ممکن است مشتری جدیدی را به خود جلب کند.


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آیا ارائه تخفیف در بیزینس مزیت دارد یا خیر؟

سه شنبه 25 آذر 1399
13:7
ه.و

جذب مشتریان جدید و تکرار

از آنجا که مردم خرید کالاهای فروشی را ترجیح می دهند ، تخفیف ها ترفندی برای جذب افراد بیشتر به فروشگاه شما است. اگر تخفیف شما فقط برای یک روز مشخص مناسب است ، هنگام تبلیغ کالاهای تخفیف دار ، این را ذکر کنید. اگر مردم بدانند که فقط چند روز برای انجام این کار دارند ، احتمالاً عجله دارند و به اطراف نگاه می کنند. فروشگاه شما ترافیک بیشتری را تجربه خواهد کرد ، بنابراین ممکن است لازم باشد در دوره تخفیف کارمندان بیشتری را برنامه ریزی کنید تا خدمات روان باشد.


فروش در سراسر هیئت مدیره را افزایش دهید

با افزایش بازدید به طور معمول افزایش فروش - و نه فقط موارد تخفیف دار - به وجود می آید. از آنجا که تخفیف ها افراد بیشتری را به خود جلب می کند ، خریداران بالقوه بیشتری برای سایر کالاها در فروشگاه خود دارید ، زیرا بیشتر افراد قبل از خرید به اطراف نگاه می کنند تا ببینند چه چیزی را ارائه می دهید. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه لباس شما کل انتخاب شلوار جین شما را تخفیف دهد ، مردم برای تخفیف به فروشگاه شما می روند اما ممکن است سایر لباس ها یا لوازم جانبی دیگر مانند کت ، پیراهن و کمربند را نیز خریداری کنند.



اتاق خود را در فروشگاه خود آزاد کنید

تخفیف کالاها به شما امکان می دهد فضای فروشگاه خود را آزاد کنید. مواردی که دیگر قصد فروش آنها را ندارید ممکن است ماه ها در فروشگاه شما بمانند. با تخفیف دادن آنها ، شانس فروش آنها را افزایش می دهید و جای محصولات جدید را باز می کنید. برای جلب توجه هر مشتری ، محصولات با تخفیف را که قصد فروش مجدد آن را ندارید ، به جلوی فروشگاه منتقل کنید.


اعتبار خود را افزایش دهید

مشاغلی که به گروه های خاصی از افراد - مانند افراد مسن یا افرادی که به خدمت سربازی می روند - تخفیف دهد ، ممکن است شهرت آن را ارتقا بخشد. وقتی مشاغلی به افرادی که در شرایط دشواری هستند یا ممکن است از نظر کمبود درآمد با مشکلات مالی روبرو شوند تخفیف می دهد ، این تجارت نشان می دهد که برای کمک به مردم تلاش می کند. بسیاری از افراد مشاغل را تشنه پول می دانند ، بنابراین هرگونه انحراف از این برداشت می تواند باعث بهبود شهرت شود.


اهداف فروش را برآورده کنید

بسیاری از مشاغل دارای اهداف فروش هفتگی ، ماهانه ، سه ماهه یا سالانه هستند. اگر مشاغلی در خطر از دست دادن این اهداف باشد ، ارائه تخفیف می تواند به کسب و کار کمک کند تا ارقام فروش برنامه ریزی شده را برآورده کند.


تخفیف های نقدی باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود

اگر تخفیف شامل روش های پرداخت باشد ، علاوه بر فروش بیشتر ، تخفیف ها ممکن است به کسب و کار شما کمک کند. کارت های اعتباری و نقدی برای پردازش هزینه های اضافی به همراه دارند ، به این معنی که در مقایسه با معاملات نقدی پول از دست می دهید. با ارائه تخفیف اندک به مشتریانی که به جای اعتبار یا بدهی با پول نقد پرداخت می کنند ، هم به مشتری و هم به تجارت خود کمک می کنید.


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی تخفیف ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]