نکته مهم در زمینه روش های تخفیف

چهارشنبه 22 تير 1401
15:33
ه.و


نکته جالب و قابل توجهی در زمینه تخفیف وجود دارد: به نظر می رسد در خریدهای جزئی یا روزانه، اکثریت افراد تخفیف درصدی را به کسر مبلغ مشخصی از قیمت محصول ترجیح می دهند. اجازه دهید با یک مثال ساده توضیح دهیم. فرض کنید شما نماینده یک فروشگاه کیف و کفش از یک برند معتبر هستید. اکنون قصد دارید برای مجموعه کیف های مسافرتی موجود تخفیف اعمال کنید. قیمت هر کیف بین 550 تا 850 هزار تومان است که شما دو نوع تخفیف برای آنها در نظر گرفته اید: الف) در حالت اول مشتری می تواند هر یک از کیف ها را با کسر 300 هزار تومان خریداری کند. ب) در مورد دوم 30 درصد تخفیف برای تمامی کیف ها اعمال شده است.

با اعمال تخفیف 30 درصدی، قیمت نهایی این محصولات بین 385 تا 595 هزار تومان خواهد بود، ضمن اینکه با کسر 300 هزار تومان، این رقم به 250 تا 550 هزار تومان می رسد. بنابراین، حالت A سود اقتصادی بالاتری برای مشتری خواهد داشت. اما حدس بزنید انتخاب مشتری چیست؟! آره! اکثر مشتریان با درصد تخفیف جذب می شوند و گزینه B را انتخاب می کنند. برای کالاهای لوکس و سرمایه ای و به طور کلی کالاهای گران قیمت کاملا برعکس است. خریدار ترجیح می دهد در خرید خودروی 650 میلیون تومانی به جای 5 درصد، 50 میلیون تومان تخفیف بگیرد! در حالی که حالت درصد برای او به صرفه تر است. جونا برگر، یک بازاریاب موفق و نویسنده مشهور، این محدودیت را حدود 100 دلار می داند. می توانیم آن را حدود یک میلیون تومان در نظر بگیریم. برای محصولات کمتر از یک میلیون تومان از تخفیف درصدی استفاده کنید و برای محصولات گران تر، مبلغ مشخصی را به عنوان تخفیف در نظر بگیرید.


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی تخفیف ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]