چگونه با هزینه های سنگین ورزش کنار بیاییم؟

جمعه 14 شهريور 1399
23:38
ه.و

من و شوهرم بعد از مدت ها فکر و تفکر تصمیم گرفتیم که بالاخره وقت آن رسیده که بچه هایمان امسال در چند ورزش و فعالیت شروع کنند. و از آنجا که دو دختر ما فقط 3 و 5 ساله هستند ، ما تصمیم گرفتیم که این فصل را با کلاس هفتگی ژیمناستیک که فکر می کردیم دخترانمان از آن لذت خواهند برد ، آغاز کنیم.


چهارشنبه شب ساعت 6:30 کلاس برگزار می شود و برای هر دو نفر کلاس هر ماه 125 دلار هزینه می شود. از آنجا که بدنبال چیزی سرگرم کننده و در عین حال مقرون به صرفه (و در فضای داخلی برای زمستان) بودیم ، ژیمناستیک کاملا مناسب به نظر می رسد ... حداقل در حال حاضر.


اگرچه من فرزندانم را با تمایل در اولین ورزش خود ثبت نام کردم ، اما این تصمیم را سبک نگرفتم. همانطور که همه ما می دانیم ، درگیر شدن کودکان در ورزش و فعالیت ها می تواند هم هزینه و هم هزینه بالایی داشته باشد و یک دامنه لغزنده باشد که می تواند به مرور زمان تشدید شود و سالها طول بکشد.


من شخصاً چندین خانواده را می شناسم که سرمایه های عظیمی در ورزش هایی مانند والیبال ، فوتبال و فوتبال انجام داده اند و این سرمایه گذاری ها اغلب به قیمت موارد مهم دیگر مانند تعطیلات خانوادگی ، پس انداز برای دانشگاه و اوقات با کیفیت خانواده انجام شده است. و هرچه بچه ها بزرگتر می شوند ، به نظر می رسد که این تلاش ها گران تر و وقت گیرتر می شوند.


در واقع ، بسیاری از دوستان و آشنایان من از من در مورد هزینه های بالای ورزش و فعالیت های کودکان ، از نظر مالی و غیره ، از من شکایت کرده اند. یکی از دوستان من به تازگی از ترس وحشتناک فوتبال در طول سال هشدار داده است.


وی گفت: "هرگز بچه های خود را در فوتبال قرار ندهید ، مگر اینکه بخواهید هر شنبه و یکشنبه زندگی خود را به تماشا بگذرانید."


او سپس به من گفت که گفتن "نه" سخت است هنگامی که این مسیر را آغاز کردید.


او گفت: "ما در عمق هستیم." "این به معنای واقعی کل زندگی ما شده است."


به نظر ترسناک است


از آنجا که بچه های من هنوز جوان هستند ، من می خواهم رویکرد متفکرانه ای را قبل از کنترل امور انجام دهم. من می خواهم بچه هایم یاد بگیرند و رشد کنند. من می خواهم آنها درگیر شوند و فعال بمانند.


چیزی که من نمی خواهم این است که آنقدر عمیق شوم که چاره ای نباشد. و من می دانم که تنها من نیستم.


هزینه بالای ورزش کودکان

به گفته بنیاد Kids Play USA ، یک موسسه خیریه غیرانتفاعی با هدف کاهش موانع مالی برای ورزش جوانان ، هزینه ثبت نام کودکان در ورزشهای سازمان یافته از کنترل خارج می شود ، بیشترین هزینه مربوط به هزینه های مشارکت عمومی است که می تواند از 50 دلار تا 1000 دلار باشد. یا بیشتر ، بسته به لیگ و ورزش.


بعلاوه ، تجهیزات ورزشی در موارد خاص می توانند به راحتی هزاران دلار کار کنند ، که بیشتر آنها باید توسط خانواده کودک تهیه شود.


طبق شورای ملی ورزش جوانان والدین سالانه به طور متوسط ​​671 دلار برای ورزش جوانان هزینه می كنند و بیش از 20٪ والدین هر ساله بیش از 1000 دلار یا بیشتر - برای هر كودك برای ورزش هزینه می كنند. والدین نظرسنجی ، فوتبال ، بیس بال و هاکی را به عنوان گرانترین ورزش جوانان در نظر گرفتند ، اگرچه بسکتبال ، فوتبال ، ژیمناستیک و گلف فاصله زیادی نداشتند.


بنیاد کودکان و نوجوانان USA Play خاطرنشان می کند که سایر ورزش های کم محبوب نیز هزینه های گزافی را متحمل می شوند. به عنوان مثال ، آنها خاطرنشان می كنند كه هاكی روی یخ "به دلیل تجهیزات ، هزینه های تسهیلات ، هزینه های ثبت نام و مربیان" می تواند هر بچه 10 هزار دلار در سال هزینه كند. ممکن است باور کردنش سخت باشد اما واقعیت دارد.


و هنگامی که شما شروع به حساب کردن همه موارد درگیر می کنید ، به راحتی می توانید ببینید که چگونه این هزینه ها از این طریق جمع می شوند. علاوه بر هزینه های مشارکت عمومی ، والدین ممکن است با انواع هزینه های مختلف اعم از تجهیزات و لباس برای تأمین هزینه ها ، مربیان و اردوهای ورزشی زین شوند.


البته ، این چیزی از سرمایه گذاری در وقت خانواده هایی که فرزندانشان به لیگ های ورزشی یا / و تیم های مسافرتی ملزم می شوند ، نمی گوید. زمانی را که برای رانندگی به تمرین اختصاص داده اید. زمانی را که برای رانندگی به بازیها و مسابقات می گذرانید. هزینه سفر برای بازی های شبانه یا خارج از شهر یا مسابقات. تمام آن زمان می تواند به سرعت جمع شود و باید مستقیماً از وقت با کیفیتی که یک خانواده می تواند برای انجام کارهای دیگر بگذراند ، کم شود.


زیرا برخلاف پول و درآمد ، زمانی که با فرزندان خود داریم یک بازی با جمع صفر است.



صرفه جویی در وقت و هزینه در ورزش کودکان

خوشبختانه ، روشهای زیادی برای کاهش هزینه های بالای ورزش کودکان ، هم در وقت و هم در هزینه های مختلف وجود دارد. و به نظر من ، زودتر از موعد مطلع شدن و تصمیم گیری های متفکرانه بسیار آسان تر از تلاش برای مهار مسائل است که پیش از این از کنترل خارج شده اند.


ما می خواهیم بچه هایمان فعال باشند - یاد بگیرند که در یک تیم عضویت داشته باشند - اما در عین حال می خواهیم خانه مالی خود را نیز مرتب نگه داریم. در اینجا چگونگی برنامه ریزی برای تحقق هر دو هدف در حال حاضر و در آینده آمده است:


انتخاب یک ورزش در هر فصل یا 2-3 بازی در هر سال


در حال حاضر ژیمناستیک است ، اما شاید ما پس از فرا رسیدن بهار به سورتبال برویم. در هر صورت ، ما قبلاً تصمیم گرفتیم که هر کودک را همزمان همزمان فقط در یک رشته ورزشی داشته باشیم.


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی تخفیف ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]