توسعه صفحات وب با استفاده از تخفیف ها

سه شنبه 11 شهريور 1399
22:42
ه.و

توسعه صفحه وب

صفحات وب برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین داستانی ساخته شده و برای جمع آوری داده ها مورد استفاده قرار گرفتند. در صفحه اول ، هدف از مطالعه و اطلاعات افشای محرمانه برای شرکت کنندگان در تصمیم گیری در مورد شرکت در این نظرسنجی ارائه شده است. در صفحه وب دوم ، یک سناریوی آزمایشی ارائه شد ، و شرکت کنندگان به نقش بازیگری هدایت شدند که (الف) آنها قصد خرید یک جفت جدید شلوار جین را داشتند ، (ب) وب سایتی پیدا کردند که شلوار جین را می فروخت ، و (ج) جفت خاصی از شلوار جین در وب سایت در فروش بود. صفحه وب سوم تصاویر و اطلاعات مربوط به یک فروشگاه اینترنتی داستانی را نشان داد ، از جمله تصویری از جفت شلوار جین در فروش ، توضیحات شلوار جین در فروش ، لیست اندازه ، یکی از تخفیف های قیمت اختصاص یافته به طور تصادفی (10 ، 30 ، 50 ، یا 70٪) ، قیمت خرده فروشی اصلی (68.00 دلار) ، قیمت فروش بعد از 10 ، 30 ، 50 ، یا 70٪ تخفیف (61.20 دلار ، 47.60 دلار ، 34.00 دلار یا 20.40 دلار) ، و نام های ساختگی و نام تجاری خرده فروشی ، که قبلاً استفاده می شدند از هرگونه اثرات مخدوش خودداری کنید. در زیر تصاویر و اطلاعات موجود در صفحه وب ، دستورالعمل ساخته شده است که از شرکت کنندگان خواسته می شود اطلاعات را بخوانند ، تصویر را با دقت مشاهده کنند و سپس به سؤالات پاسخ دهند.


معیارهای

پرسشنامه ای برای اندازه گیری متغیرهای وابسته (به عنوان مثال ، پس انداز درک شده ، کیفیت درک شده ، ارزش درک شده ، تأثیرگذاری و اهداف خرید) تهیه شد. تمام اقدامات در جدول 1 نشان داده شده است. این اقدامات به دلیل اینکه معمولاً در مطالعات قیمت گذاری مورد استفاده قرار می گیرند انتخاب شده است ، و قابلیت اطمینان مقیاس به خوبی تثبیت شده است. پس انداز درك شده توسط سه مورد از Biswas و Burton (1993) اندازه گيري شد و كيفيت ادراك شده توسط چهار ماده از سوييني و همكاران اندازه گيري شد. (1999) ، و ارزش درک شده توسط سه مورد از Urbany و همکاران اندازه گیری شد. (1988) تأثیر تخفیف قیمت با شش اقدامات افتراقی معنایی در مقیاس پاسخ دو قطبی 7 نقطه ای (مهرابیان و راسل 1974) اندازه گیری شد ، مقیاسی که چندین دهه توسط دانشمندان بیشمار مورد استفاده قرار گرفته است. مقاصد خرید توسط سه مورد از سوئینی و همکاران اندازه گیری شد. (1999) همه سؤالها متناسب با هدف مطالعه اصلاح شدند و کلیه موارد به جز موارد تخفیف در قیمت تأثیر می گذارد ، در مقیاس لیکرت 7 نقطه ای اندازه گیری شد.

جمع آوری داده ها

شرکت کنندگان توسط یک شرکت تحقیقاتی در ایالات متحده استخدام شدند و از یک نظرسنجی آنلاین برای جمع آوری داده ها استفاده شد. برای کنترل واریانس منتسب به جنسیت ، تعداد شرکت کنندگان زن و مرد در هر سطح تخفیف قیمت یکسان بود. با توجه به این توزیع جنسیت ، شرکت کنندگان را به طور تصادفی به یکی از چهار سطح تخفیف محصول اختصاص دادیم و از آنها در مورد پس انداز درک شده ، کیفیت درک شده ، ارزش درک شده ، تخفیف قیمت و تأثیر تخفیف قیمت و اهداف خرید بر اساس تخفیف قیمت اختصاص داده ایم. در مجموع 209 پاسخ قابل استفاده جمع آوری شد. حجم نمونه با استفاده از روش تحلیل قدرت برای مدل سازی معادلات ساختاری تعیین شد (مک کالوم و همکاران 1996). با داشتن بیش از 100 درجه آزادی ، حداقل اندازه نمونه 132 برای دستیابی به قدرت 80/0 بود. بنابراین ، 200 پاسخ به عنوان حجم نمونه هدف تعیین شد و 209 پاسخ دریافت شد.


نتایج

شركت كنندگان

شرکت کنندگان در سن 18 تا 54 سال و بیشترین گروه سنی 25-34 سال (7/39٪) بود. جنسهای خودآزموده 48.3٪ مرد و 49.3٪ زن بودند. بیشتر شرکت کنندگان قفقازی (74.6٪) ، بعد از آن جزیره آسیایی یا اقیانوس آرام (11.5٪) و آمریکایی آفریقایی یا سیاه (6.7٪) بودند. نیمی از شرکت کنندگان متاهل بودند (50.7٪) ، در حالی که تقریبا یک سوم مجرد (6/31٪) بودند. اکثر شرکت کنندگان دارای مدرک دانشگاهی بودند (5/43 درصد ؛ به جدول 2 مراجعه کنید).


بررسی اعتبار و اعتبار

مدل اندازه گیری با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) مورد بررسی قرار گرفت و نتایج در جدول 1 نشان داده شده است. متغیر برون زا تخفیف قیمت و سازه های نهفته درون زا ارزیابی پس انداز ، کیفیت درک شده ، ارزش درک شده ، تخفیف قیمت و خرید است. مقاصد دو مورد در تخفیف قیمت تأثیر می گذارد و یک مورد در ارزش درک شده برداشته می شود زیرا بارهای عامل استاندارد شده کمتر از 5 است (مو و همکاران 2010). طبق معیارهای مناسب پیشنهاد شده توسط Hair et al. (2010) و هو و بنتلر (1999) ، نسبت مربعات چی / درجه آزادی باید 2، ، CFI و NFI 95 95 ، GFI و AGFI 90 90 ، و RMSEA ≤ 0.06 باشد تا نشان دهنده مناسب بودن داده ها. به دست آمده آماری از کیفیت مناسب نشان داد که مدل اندازه گیری مناسب داده ها را به خوبی نشان می دهد: χ2 / df = 1.96 ، CFI = .98 ، NFI = .96 ، GFI = .92 ، AGFI = 0.90 و RMSEA = .06.

اعتبار همگرایی اقدامات در مطالعه با سه ارزیابی پشتیبانی شده است: (الف) کلیه بارهای عامل بین 77/0 تا 96/0 ، بیشتر از حداقل مقدار توصیه شده 50/0 (جدول 1) ، (ب) میانگین واریانس استخراج شده است. (AVE) برای هر سازه از 0.73 تا 0.90 ، بیشتر از حداقل مقدار توصیه شده از 50/0 ، و (ج) قابلیت اطمینان کامپوزیت (CR) برای هر سازه از 0.92 تا 0.96 ، بیش از حداقل مقدار توصیه شده از .70. ریشه مربع AVE بزرگتر از ضریب همبستگی مربوطه بین فاکتورها بود ، و اعتبار آن را تأیید کرد (به جدول 3 مراجعه کنید). تمام حداقل مقادیر براساس توصیه های مو و همکاران بود. (2010)


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی تخفیف ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]