تاثیر تخفیف قیمت بر درک مصرف کنندگان از پس انداز ، کیفیت و ارزش محصولات پوشاک: سری چهارم

جمعه 7 شهريور 1399
22:34
ه.و

روزانه شغل های مختلفی به افراد معرفی می شوند. هر کدام از این شغل ها می توانند مزیت ها و معایب خاص خودشان را داشته باشند. افرادی که در این حرفه ها ورود پیدا می کنند، به منظور به دست آوردن رضایت مشتریان خود نیاز دارند تا با استفاده از راهکارهای مختلف این کار را به انجام برسانند. به عنوان مثال شرکت ها و مجموعه های مختلف برای اینکار از تخفیف های بسیار زیادی استفاده می کنند که شما با کلیک می توانید با یکی از آن ها آشنا شوید. همچنین در ادامه می توانید با تاثیرگذاری تخفیف بر روی فروش محصولات آشنا گردید. تا انتها همراه ما باشید.

تاثیر تخفیف قیمت بر درک مصرف کنندگان از پس انداز ، کیفیت و ارزش محصولات پوشاک:

در مورد خرید اینترنتی پوشاک ، برای خریداران آنلاین دشوار است که کیفیت پوشاک را در زمان خرید بررسی کنند ، زیرا تناسب و بافت ، که ملاک های مهم ارزیابی محصولات پوشاک هستند ، در دسترس نیست. مصرف کنندگان احتمالاً بیشتر از نشانه های بیرونی (به عنوان مثال ، تخفیف قیمت) به جای نشانه های ذاتی (به عنوان مثال ، تناسب و بافت) برای ارزیابی کیفیت محصولات پوشاک استفاده می کنند. ارتقاء قیمت می تواند یک نشانه قوی برای استنباط کیفیت پوشاک به صورت آنلاین باشد. تخفیف قیمت بالا ممکن است به خریداران پوشاک آنلاین نشان دهد که این محصول از کیفیت پایین برخوردار است. این گزاره با مدل قیمت- کیفیت-ارزش و مدل میانگین پایان سازگار است ، که در آن قیمت و کیفیت درک شده رابطه مثبتی دارند (مونرو 2003 ؛ سوئینی و همکاران 1999 ؛ زیتامل 1988). به عنوان کاهش قیمت اصلی ، تخفیف قیمت با کیفیت درک شده منفی است. بر این اساس ، فرضیه 2 پیشنهاد شده است:


فرضیه 2 تخفیف قیمت تأثیر منفی بر کیفیت درک شده دارد. کیفیت درک مصرف کنندگان با افزایش تخفیف قیمت کاهش می یابد.


تأثیرات تخفیف قیمت

عاطفه اصطلاحی است که اغلب در تحقیقات بازاریابی برای نشان دادن یک دسته کلی از احساسات ، از جمله احساسات و خلق و خوی به کار می رود (Bagozzi et al. 1999). به ویژه ، اثرات عاطفی تخفیف قیمت احساسات و عواطف برانگیخته شده از دریافت یا عدم موفقیت یک تبلیغ است (راغوبیر و همکاران 2004). تأثیر تخفیف قیمت در مطالعه حاضر به عنوان احساسات ناشی از تخفیف قیمت مشخص شده است. مسیر عاطفی اثرات تبلیغاتی نیز می تواند مثبت یا منفی باشد. نمونه هایی از تأثیرات مثبت عاطفی عبارتند از: لذت بردن مشتری یا هیجان از جستجوی بهترین معامله ها (Cox و همکاران 2005) ، احساس مصرف کنندگان در هنگام پیدا کردن معامله ، باهوش یا خوش شانس هستند (Peine et al. 2009). دستیابی به موفقیت زمانی که مصرف کنندگان قیمت کمتری را پرداخت می کنند (مانو و الیوت 1997). از طرف دیگر ، مصرف کنندگان ممکن است وقتی از دست بدهند معامله یا حسادت کنند وقتی پیشنهادهای ویژه فقط برای برخی از مشتریان ، مانند مشتریان جدید در دسترس است (راغوبیر و همکاران 2004). Honea and Dahl (2005) و Peine et al. (2009) دریافت که ارتقاء تأثیر مثبت مشتریان را افزایش می دهد ، مانند خوشبختی. مشتریان هنگام استفاده از یک پیشنهاد ، از خودشان به عنوان خریداران هوشمند احساس غرور می کنند. شیندلر (1998) همچنین دریافت که ارتقاء قیمت می تواند باعث شود مشتریان احساس هیجان و قدرتمندی کنند. طبق این مطالعات قبلی ، پیش بینی می شود تخفیف قیمت باعث افزایش تأثیر مثبت مصرف کنندگان شود.


فرضیه 3 تخفیف قیمت تأثیر مثبتی بر تخفیف قیمت دارد. با افزایش تخفیف قیمت ، احساسات عاطفی مثبت مصرف کنندگان پوشاک افزایش می یابد.


پس انداز را تحت تأثیر و درک قرار دهید

مدل تأثیر به عنوان اطلاعات (Clore و همکاران 2001) نشان می دهد که احساسات عاطفی به عنوان مؤلفه ای از پردازش اطلاعات می توانند اطلاعات را فراهم کرده و به عنوان نشانه های مهم برای هدایت قضاوت و تصمیم گیری استفاده کنند. بنابراین ، احساسات عاطفی می تواند به ارزیابی بالاتر یا پایین تر از یک شی خاص منجر شود. هیچ مطالعه ای تأثیر تأثیر در پس انداز درک شده را بررسی نکرده است ، اما برخی از مطالعات ممکن است نوری در مورد این رابطه داشته باشند. Hsu و Liu (1998) نقش خلق و خوی را در تبلیغات قیمت بررسی کردند و دریافتند که تأثیر ارتقاء قیمت (قیمت فروش تبلیغ شده) بر ارزش معامله درک شده (ارزیابی میزان رضایت حاصل از استفاده از معامله قیمت) توسط خریداران تعدیل شده است. حالات خلقی هنگام مواجهه با افزایش قیمت ، خریداران با روحیه مثبت ، ارزش معاملات بیشتر از خریداران را با روحیه منفی درک می کنند ، این نشان می دهد که تأثیر مثبت تأثیر مثبتی بر درک مصرف کنندگان از معاملات قیمت دارد و بنابراین ممکن است مثبت بر پس انداز درک شده تأثیر بگذارد. هوسلر و همکاران. (2009) تأثیر تأثیر را بر انصاف قیمت درک شده بررسی کرد و دریافت که احساسات مثبت می تواند تأثیر منفی افزایش قیمت را بر انصاف قیمت درک شده جبران کند ، نشان می دهد که تأثیر مثبت تأثیر مثبتی بر درک مصرف کنندگان از تغییر قیمت دارد و بنابراین ممکن است مثبت باشد. تأثیر پس انداز درک شده با توجه به الگوی اطلاعات تأثیر به عنوان و مطالعات فوق ، انتظار می رود مصرف کنندگان که احساسات عاطفی مثبت بیشتری دارند بر اثر تخفیف در قیمت تحریک می شوند ، میزان بیشتری پس انداز را درک کنند.


فرضیه 4 تخفیف قیمت تأثیر مثبت بر پس انداز درک شده دارد. با افزایش تخفیف قیمت ، درک مصرف کنندگان از پس انداز افزایش می یابد.


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی تخفیف ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]